dilluns, 6 de desembre del 2010

ENTRENAMENT

Dia després del sopar de final d'any de Sa Grupeta, un sopar que mai sa m'obliderà, quan hi pens no em puc atura de riure.
Avui havia quedat amb es Bernats per sortir a rodar, en Bernat Mes. davers les ni¡ou menys quart era a casa, ems em dirigit direcció Sa Ràpita a cercar en Bernat Xam. es vent de cara començava a motar-se, un cop arribats a Sa Ràpita, en Bernat ja ens sortia a camí, em decidit anar direcció Campos, per llavors enllaçar amb la ctra. des presos, Ses Salines, Llombars, Santanyi, Calonge, S'Horta, aquí es vent sempre del sud, sapigent que quan voltasim en direcció Felanitx no seria el mateix, un cop arribats a la ctra. Felanitx-Porto Colom, gir en direcció Felanitx, es vent molt considerable, bufava de valent!!!em arribat a Felanitx com em pogut i em agafat direcció Sa Carrotja, es una ctra. secundaria que va de Felanitx- Cementiri de Cas Concos-Campos, aquí almenys anavem una mica arressarats del vent. Arribada a Campos, ems em aturat a fer una Cosca Cola el forn Ses Delicies, allà em topat uns companys de Porreres que anven a correr una estona per Cala Sant Vicenç, nosaltres em tornat emprende la marxa, en Bernat Mes. cap a Porreres duguent el vent a favor, i jo he decidit acompanyar fins a mig camí de Sa Ràpita en Bernat Xam. ja que el vent era ja molt però molt considerable, a l'alçada de la rotonda des Torrent Gros m'he despedit den Bernat i he girat cap a Campos un altre cop, ara es vent a favor, quasi no calia pedaletjar. Una vegada arribat a Campos es polar marcava 84 km, un bon dia d'entrenament, per estirar les cames després de la duatló d'ahir!!!!
pd; demà miraré si puc canviar la forca del davat de la bici BTT per poder anar dimecres a n'es ciclocros de Montuïri.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada