dissabte, 6 de novembre del 2010

ENTRENAMENT

En primer lloc vull dedicar-li l'entrenament d'avui a un gran company ciclista dels dissabtes de Sa Grupeta de s'Arenal, en Toni Cladera. Desgraciadament a sofrit una caiguda bastant important i desde aquí vull dornar-li tot es meu recolçament i ànims perquè es recuperi abans millor.
Es dia d'avui pintava bastant bé, com cada dissabte davers les nou menys deu defora de casa hi havia es dos Bernats, en Xisco i en Cerdà que avui era el seu primer dissabte desde que havia penyat sa bici allà per es mes de juny, dues bromes, bones rialles i de partida cap a sa carretera de Sa Ràpita.
Sa ruta de Sa Grupeta era; S'Arenal, Cap Blanc, Llucmajor, Randa, Montuïri, Porreres, Campos, Camí des Presos, Cap Blanc, S'Arenal. A n'es dos Bernats i jo un cop arribats a S'Arenal ens quedava sa tornada, en Bernat Mes. a Porreres, en Bernat Xav. a Sa Ràpita i jo a Campos.
A sa ctra. des Cap Blanc com cada dissabte ens em topat em Sa Grupeta, que per cert eren un bon pilot, es ritme era normal, un cop arribats a la ctra. que va desde Llucmajor a S'Estanyol, gir a l'esquerra per anar direcció Llucmajor i aquí es ritme s'ha disparat, l'encarregat com no, en Toni Bon, a mí em costava molt i només pensava que si de bon dematí començavem d'aqueixa manera es dia sa podria fer molt llarc, es cap de pocs kms ja m'han comentat que en Cerdà havia abandonat, com dic es ritme era fortíssim. Un cop arribats a Llucmajor sa cosa s'ha calmat, pujada tranquila a Randa i cap a Montuïri, aquí en Toni "el Boss" m'ha fet senyes de "gassssssssssss" i jo com a bon gregari, gasssssssssss, sa cosa s'estirava, i cap a Porreres, aquí entre la ctra. de Montuïri-Porreres i agut sa primera caiguda des dia, s'Alemany "Powebar", no s'ha fet res, un cop. una vegada arribats a Porreres, direcció a Campos per llavors agafar sa ctra. de Sa Ràpita direcció Camí des Presos, ctra. des Cap Blanc i aquí a començat haver estirades, en Bernat Mes. amb en Marcos i en Cladera, s'Alemanys "en Powerbar" etc. totes les escapades neutralitzades pel pilot "pen Toni Bon" aquí sa gent començava anar bastant cascada, ningú donava cap relleu a n'en Toni que com sempre pilotava es pilot, així que decidit ajudar-lo i dornar-li qualque relleu, ningú més col·laborava, és ritme era dur, en Toni sa gira a darrera i comenta a la gent que col·laborin, i com no podia ser d'un altre manera en Cladera i altres entren a relleus. en un moment donat en Cladera decideix atacar, s'allunyat uns quants metres i aquí es quan s'ha produit sa fatal caiguda, dins de sa desgràcia, ha anat bé que en Leandro "Scaneo" venia amb el cotxe i tot d'una s'en ha pogut anar amb éll. a partir d'aquí tots ens em quedat desanimats i sa tornada cap a S'Arenal a estat més o manco tranquila. Allà ens em despedit i es Bernats en Tomeu Ross. que s'havia ajuntat amb nosaltres en el moment de la caiguda d'en Cladera i jo em partit cap a casa, abans em fet una atura a sa bencinera a comprar provisions, allà els hi he comentat que aniriem a fer una pujada a Cura, i "m'han pres pes pito des sereno" però no no, cap a Cura he dit i cap a Cura em anat i em pujat, i cap a Porreres s'ha dit a deixar en Bernat Mes. i jo, cap a Campos.
En total 150 km amb una pujada Cura.
pd: es mal des genolls no minva i demà tenc cursa a peu a Algaida

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada