diumenge, 22 d’abril del 2012

12 + 321 + 42

Seguim amb la bona dinàmica d’entrenos.
Divendres: SWIM 2’5K + RUN 10K
Dissabte tocava Grupeta Arenal, 120k
Vaig tornar a retrobar-me amb bones sensacions, tot i que vaig ser bastant roquer durant bona part del matí, quan vaig provar de pitjar les cames varen respondre bastant bé. En toni Bon i en meu pupilo cerdà no ens varen acompanyar, però ens va acompanyar el Porrerenc  7 vagades Campió del Món, Joan Llaneras, ens va treure els ulls pujant a Randa, “quin tuvo retuvo” i va deixar-se veure molt entrant a relleus durant quasi tot el matí. Aquest si que és un crack i els demes son coverbos.
Diumenge; BIKE 75K + RUN 12K
Per tant, aquesta setmana acaba així com tenia intenció de fer-ho, i per això estic molt content, el meu cos comença a respectar el meu cap.
En total he fet:
SWIM: 12000 metres
BIKE: 321 kilòmetres
RUN: 42 Kilòmetres
Aquesta setmana segons el planing crec que era light.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada