dijous, 19 d’abril del 2012

BON RITME D'ENTRENOS...

Porto un bon ritme d’entreno, 2 sessions diaries i això m’encaaaantaaaa!!!!
Dilluns: Swim: 2k / Run: 8k cc
Dimarts: Swim: 2,6k / Bike: 58K
Dimecres: Swim: 2’4K / Run: 12k amb 4 x (1000 A2 rec 1’ + 500 VO2 rec 2’)
Dijous: Swim: 2,5K / Bike: 68K amb 3 pujades a Cura.
Avui som dijous i porto 9.500 Swim + 126 bike + 20 run vorem com acaba la setmana.
Del que estic més content és que dimecres vaig tornar a provar de tornar a fer sèries, després de moolt moolt de temps. Aquestes molèsties les arrossego des de l’any passat, un mes abans del I CAN quan em vaig fotre als dos bessons i des de llavors he corregut amb dolor, i creieu-me que arriba a ser frustrant. Però dilluns quan vaig anar a fer als 8k de cc ja vaig adonar-me que corria sense les molèsties ja habituals i vaig arribar a casa sense el dolor, era una bona senyal. Va ser per això que ja dimecres no vaig poder aguantar-me i vaig provar de forçar una mica a veure com responien i afortunadament va anar bé, tot i que el ritme no és el que desitjaria, però estic moolt moolt content, i és que ja eren molts de mesos de córrer amb dolor.
Ara només esper que la recuperació no hagi estat flor d’un dia, sinó que sigui definitiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada