diumenge, 24 d’abril del 2011

3 SECTORS DES CTO BALEARS

Avui he anat a fer als 3 sectors des CTO Balears de Triatló distància Olímpica (1,5 swim/ 38 bike/ 10 run)des pròxim 7 de maig.

1 er sector; el de natació, he decidit fer una mica més dels 1500 metres, concretament 1850, això si més o manco m'he mogut per allà on anirà el circuit, llevat des tram que he fet a sa platja des Dolç, Avui s'aigua estava una mica remoguda, més o manco com la de diumenge passat a Porto Colom, entre que un poc remoguda i un poc d'oli de ses barques feia que sa visibilitat avui no era massa bona. però...


2 on sector; he agafat sa bici, avui ja amb sa Pinarello, ja que a n'es CTO no estarà permès porta cabra (feia bastant de temps que no l'emprava, ja tenia ganes), com podeu apracia a sa gràfica des perfil, es tram que va de Sa Coloni fins just a s'encreument de sa ctra des far des Cap Salines, pica tot el temps cap amunt, i si a n'això afegim vent en contra com avui ufff!!!!pot ser duret, com a mi m'agrada jejejeje. Llavors la crta des far des Cap Salines pica tot el temps cap abaix fins a n'es Far es clar, llavors em de tornar per allà mateix, o sigui, picarà cap amunt, tot i als constants tobogans que hi ha. Després em d'arribar fins just a l'entrada de Es Llombars, fins aquí seguim amb la mateixa toponomia. Arribats a n'Es Llombars gir de 360º per tornar cap a Sa Coloni, tot aqueix sector, des Llombars fins a Sa Coloni, jo diria que és un sector de 53-11 i gaaaasss!!!!pica tot el temps cap abaix, velocitat de vertigen!!!!. En total 38,3 km.



3 er sector; a correr, no no!!! el recorregut des circuit que descriu sa web de Mallorcatriatlon, no surten als 10 kms, a mi, només m'han sortit 8,150, però, puc haver-me errat, jo ho he fet segons el que jo interpreto de la informació de la wep, i en surten 8,15kms.
Ahhhh!!!!pels que no coneixeu Sa Colini, es paissatge es brutal, vora vora la mar i amb l'Illa de Cabrera a tir de pedre, bru-tal!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada