dissabte, 23 d’abril del 2011

BICI AMB SA GRUPETA

Avui dematí havia quedat amb en Joan Tur i en Bernat Xavier per anar a rodar amb Sa Grupeta, abans de partir s'ha unit en Xesc Artigues.
Em partir a les 8:30 direcció a n'es Cap Blanc, semblava que es dia acompanyaria, però a mesura que ens apropàvem a n'es Cap Blanc es vent anava acostant uns núvols amenaçadors de pluja, però com que sa ruta era pes migjorn de s'Illa amb una mica de sort no ens banyaríem (no ha estat així perque entre Porreres-Llucmajor ens em banyat).
En Toni Bon (El Boss) ha estat tota sa setmana fotut, per tant, sense ningú que portés la batuta, ha estat un un dia amb una mica de descontrol, però be... em anat fent així com em pogut.
Jo tenia previst fer tota la volta amb Sa Grupeta i després anar a fer dues pujades a Cura, però com que en mestre Cerdà m'ha dit que éll anava acompanyar en Johen a Peguera,  quan he estat adalt de Sa Torre, he decidit girar un cop més cap a n'es Cap Blanc i cap a cases
Ses cames responen, però encara no estan recuperades i em fan mal, sobre tot als quàdriceps, però...m'he d'anar acostumat més a n'es sofriment, el dia "D" també apareixarà aquesta sensació de dolor, n'estic convençut, hi que feré llavors??? m'aturaré????noooo, tindré que sofrir, no quedarà més remei.
En total han estat 139,13 km a una velocitat mitja de 34,6 km/h.

3 comentaris:

  1. ATURET!!!!JE,JE,JE BUENO ANIMAL, MUY BONITA LA PORTADA DEL BLOG!JE,JE!!!
    A LO QUE ME PREGUNTASTE EL AYER OK!CAP PROBLEMA!SALUT!!
    A VER SI TE APUNTAS A LA VUELTA A LA ISLA FIN DE QUE VIENE!

    ResponElimina
  2. Llanero, has estado enorme con tu cabra, cuando nos has puesto a atoda la grupeta a 49 en el ultimo repechon de Santanyi a Campos , después me contaron que hicistes todo Porreras hasta Llucmajor ,estas en el buen camino para se otro bestia más, saludos

    ResponElimina
  3. IVÁN, ATURET?????GAAAAAAASSSS!!!!JEJEJE, YA HABLAMOS, LA FOTO ES MÍA, SOLO MÍA, COMO DICE "GOLUM" EN EL SEÑOR DE LOS ANILLOS, PERO EL MÉRITO DEL RESULTADO DEL TRISTAR ES, TODO TODO TUYO!!!!MIL GRACIAS...

    SCANEO!!!CREO QUE TE HAS EQUIVOCADO ESCRIBIENDO LOS NÚMEROS, ¿QUERIAS DECIR 29 KM/H TAL VEZ? JEJEJE, de Porreres-Llucmajor marxeta marxeta como dice El BOSS jejeje, un abrazo.

    ResponElimina