dilluns, 19 de novembre del 2012

PAPARRO...



Divendres, vaig tornar agafar sa bici, vaig anar; Campos, Camí des Pessos, Carretera Cala Pi, Cap Blanc, Sa Torre, Llucmajor, Son Marrano, Campos. En total foren 62kms però amb bastants males sensacions que me crearen una sèrie de dubtes a l’hora de decidir si dissabte aniria amb Sa Grupeta.

Les males sensacions és confirmaren durant la nit del divendres el dissabte, no vaig descansar com cal i això m’ajudar a decidir de no anar amb Sa Grupeta, a més la ruta era exigent, per tant, dissabte vaig sortir tot sol.

Vaig decidir anar cap a Cura, feria una pujada i després cap a cases, poca cosa per ser dissabte, però no em trobava molt trampat. Per arribar fins a Randa ja em vaig veure amb feines...malamentmalament...però un cop allà, tot i saber que sem feria llarga la pujada vaig decidir pujar fins a Cura, i com era d’esperar llaaaarga va ser la pujada, un cop dalt i havent pujant a ritme que feia rialles, emprenyat vaig decidir que tornaria fer un altre pujada, a veure si em fugiria el paparro i m’espavilaria, però el igual que la primera pujada, la segona va ser igual de pèssima. Però que hi farem...es lo que hay...Un cop a casa 64 kms amb 2 pèssimes pujades a Cura (+936m)

El cap vespre vaig assitir a la xerrada col·loqui que organitzava el Club triatló Herbes Túnel a Felanitx, sobre el Mallorquins que han assistit el IM Hawaii, va ser molt interessat escoltar les vivències den Iván Cunill, Miguel Fernandez Miniño i Sergí Isern.

Diumenge, entre una cosa el paparro no m’havia fugit i no vaig entrenar, per tant, descans total.

Avui dilluns, em tornat reprendre el planing i la rutina. Concretament avui tocava córrer. He fet 10km de cc i després 4 x 200 + 5’ trot suau, en total 12’5kms i es paparro segueix sense fugir, vorem si demà la cosa millora.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada