dijous, 3 de maig del 2012

UN RESPETO XD!!!!!

Avui, em canviat es trumfos, com diuen en bon mallorquí, jejejej
Avui dematí envers de sortir a fer s’entreno matiner de cada amb bici, he decidit canviar i anat a nedar a sa piscina es dematí i s’horabaixa ja sortiria en bici. En total he fet 2000 metres fent (1x400 crol + 12x500 (3 manople 1 peus) + 1x900 pull + 200 suaus)
S’horabaixa com vos deia he sortit amb sa bici. He anat a fer el recorregut del triatló de dissabte, per veure si m’havia passat per alt qualque clot, jejejjej.
Com bé diu el títol d’aquesta entrada UN RESPETO POR DIOS, m’ha passat una anècdota que m’ha indignat una mica...
L’altre dia vos comentava que un cicloturista amb bastant bona pinta de ciclista (cos prim i molt fibrat) va intentar anar de paquet amb mi, de fet i va anar una estona, va ser mal de desferrar, jejejje però avui...jo anava amb el 39 i molta cadència, sense forçar més del compta, però amb el vent encontra que feia tampoc és que anés aturat...però quan anava per la carretera cap el far des Cap Salines he topat un clicloturista GLOBERO!!!!! De l´únic que feia pinta era de fer cerveses fins a rebentar, jejejje  però es molt c...bró s’aferrat a roda!!!!!un altre paquet he pensat, però aquest era més be un paquetot, jejeje.
Se que no som el que era...ni crec que ho torni ser...però per favor...una mica de vergonya per la seva part, no?jejejej....m’ha fet posar el 53 per desferrar-me’l, per que tot i sentir que respirava una mica espès, el tipo no amollava!!!!!!m’ha tirat la moral pel terra, estic acabat...ho se...però un respecte, no????ara ja veig que es pròxim dia serà un homonet vell de 70 o 80 anys que quan em vegi passar també s’aferrarà a roda...jejejej
ahhh!!!!en total he fet 65kms en bici.

3 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. a vegades las apariencias engañan...si ha aguantat la teva roda no devia ser tan cervecero, jeje je. mos veim a sa colonia !!! ah, i avisa'm quan me cuiguis com l any passat.

    ResponElimina
  3. jejejej, no crec que enguany t'agafi...molta sort rei, intenta sortir amb als de davant i aguanta la roda, és un triatló ideal per un gran nadador com tu. Sort

    ResponElimina