dijous, 24 de maig del 2012

EL DOLOR NO SE CREA NI SE DESTRUYE SOLAMENTE...

Diuen que: “El dolor no se crea ni se destruye solamente se transforma” El meu dolor de cames de moment es crea...vorem quan el destrueix...esper que aviat...i sobre tot esper que es transformi quan toqui, jejejejeje.
Dilluns, després de la pallissa del cap de setmana va ser light, i és que torn a repetir: TODO ESTÁ PENSADO...AGUANTAR Y AVANZAR....AGUANTAR Y AVANZAR....
Només tocava fer 2500 de natació repartits amb:
2 x 600 (200crol+100peus+200crol+100tec)
1 x 800 (manoples+aletes) ritme A2 cada 200
1 x 400 (Pull)
200 suaus
Dimarts; doble sessió amb transició.
53kms de bici amb molt de vent...tot justa acabar la bici, transició i a córrer 8’6 km ritme A1/A1+
Dimecres, ufff!!!!!vaig sofrir...de valent...tornava a tocar fer sèries de córrer.
2 kms d’escalfament
1 x 4km ritme A1+/A2- rec 3’
3 x 1km ritme A2= rec 1’
1 x 3km ritme A1+/A2- rec 2’30”
3 x 1km ritme A2= rec 1’
1 x 2km ritme A2-/A1+
2 km trot sua, millor dit arrossegant-me...
En total 19kms
Als ritmes que he posat són als que tocava haver fet, però com que som com som, vaig fer-les una mica més ràpid, i clar avui això m’ha passat factura.
Dijous: doble sessió amb transició.
70’7km de bici amb 2 pujades a Cura, la segona pujada amb el meu compi de Sa Grupeta Ardenet, jejejeje. Tot just arribat a casa, transició i a córrer 10kms a ritme A1.
 AGUANTAR Y AVANZAR...AGUANTAR Y AVANZAR...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada