diumenge, 13 de maig del 2012

CRÒNICA 70.3

No m’enrrollaré gaire com de costum, o això intentaré, jejejje.
Bé la meva sortida el igual que l’any passat era a les 8:30. Em col·loco a primera fila, 3-2-1 SUS, comença la supervivència, si si SUPERVICÈNCIA...està clar que si et col·loques el davant i entres a l’aigua dins als 3 primers tens grans possibilitats d’anar amb el grup capdavanter o que aquest grup et passí literalment per sobre fins que trobis el teu grup. Això és el que em va passar a mi...mai i quan dic mai, vull dir mai...no havia rebut i repartit tantes colzades i potades, era impossible allarga la braçada, cops i més cops, jo enfonsava el que tenia davant i el que jo tenia darrera m’enfonsava a mi. En un moment vaig poder sortir i fer-me a un costat del grup i vaig poder començar a nedar més o manco amb tranquil·litat, el problema va venir quan em vaig desviar molt, la manca de nedar a la mar i per tant la manca de pràctica en quant a l’orientació vaig pagar-la fent això que el meu temps final fos molt dolent, 36’ enfront dels 29’ d’any anterior.
Transició llarga d’uns 780 m. Agafo la bici i comença vaig avançat gent, bon ritme...arribo el Port de Pollença i m’avança un grup que va un ritme una mica superior el meu, penso... aquest és el meu grup...als dos primers no respecten la distància el tercer i jo que era el 4art. Roden ràpid, i arriba’m a la pujada el Coll den Femenia, observo que no als hi va massa bé la pujada, pas a ser jo el que comanda el grup. Aquí en Juanan m’avança i em diu, que haces???ese ritmo???venga vámonos...ell havia sortir 10’ després i ja m’havia agafat...quina màquina. Jo li dic que no, que segueixi així.
Un cop a dalt des Coll de Sa Batalla el grup que érem inicia’m la baixada, aquí el grup amb el que anava m’avança i me fugen!!!!!si si, 2 alemanys i 1 suís em deixen a la baixada!!!!!no m’ho podia creure, això em va emprenyar moltíssim, però poca poc vaig anar amollant-me i vaig aconseguir agafar un bon ritme de baixada però no aconsegueixo enllaçar amb el grup, una llàstima per que era un bon grup.
A un punt de anada i tornada del Camí Vell de Muro que ens creuàvem uns amb als altres observo que per davant meu porto dels Mallorquins, en Paco Ruiz, Juanan i en Damià Perelló, per tant vaig 4art classificat dels Mallorquins, En Paco havia sortit 10’ abans que jo i en Damià i 20’ antes que en Juanan i tot i que la bici no és la seva especialitat va aconseguir mantenir la primera posició damunt sa bici.
Arribo Alcúdia 90’79km, arribo bastant bé, diria que molt bé, el parcial era de 2h36’ és a dir 34’7km/h, no està malament...
Transició i començo a córrer, el meu germà, en Pere, Gori, Biel, Tokata i na Tina m’anine’m el igual que en Llorenç surto molt bé, fresc...tenir clar que a la cursa a peu volia anar a un ritme que em permetre’s acabar amb bones sensacions i en ganes...
Vaig molt bé...diria que molt bé...observo que en Rafel Rosselló va molt ràpid per darrera meu i en Mario també, sé que s’aguanten aquest ritme acabaran avançant-me, però això no em preocupa gens ni mica, tinc molt clar el que jo vull.
Com era d’esperar m’avancen tant en Rafel com en Mario, segueixo igual, darrera volta i cap a meta, en Llorenç m’anima i corre el meu costat i em va gravant amb la càmera.
Darrers metres , passa’m per sobre del pont i baixada que em condueix cap a meta, amb meus m’esperen pica’m de mans, darrers metres i fet... 2º IM 70.3 Mallorca amb un temps de 5h00’35”. 174è de la General i 35è de la meva categoria.
Està clar que entre les 4h42’ de l’any anterior i les 5h d’enguany podria donar la sensació que estic decebut, però tot el contrari, estic molt...però que molt content...perquè vaig acabar amb molta força mental i psíquica i això fa que afronti les properes setmanes PRE-ÀUSTRIA amb moltes ganes, tenia clar que no volia acabar buit de forces, de fet...la meva mitja de pulsacions o diu tot, 137 pulsacions per minut, això significa mooooltes coses, i bones....GAAASSSSS   

Per últim només em queda donar les gràcies als dos amics que em varen regalar la inscripció i així pogués participar i sobre tot disfrutar del meu 2º IM 70.3 MALLORCA.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada