diumenge, 27 de maig del 2012

CAP DE SETMANA

El cap de setmana com vos vaig anticipar m’esperava PETADA MONUMENTAL, sabent el que hi havia el planning pel cap de setmana, tenia clar que...ho passaria moolt moolt malament.
Dissabte només hi havia 100km de bici, una sessió, poca cosa a simple vista...però s’ha de sumar tota la càrrega de la setmana i el que ara és pitjor, el refredat que porto ara ja fa 2 setmanes.
A darrera hora del divendres decideixó fer una petita modificació en el planning i sumar als kms de bici de dissabte i diumenge, i així, només així aconseguiria que la petada no fos tant important. Per tant, decideixo que aniré a fer la ruta amb Sa Grupeta, que aquest cap de setmana la ruta era de muntanya, S’Arenal, Sant Jordi, S’Hostalot, Festival Park, Bunyola, Coll de Sóller, Deià, Valldemossa, S’Esgleieta, Festival Park, S’Arenal.
Jo vaig sortir a les 7:30 des de Campos per reagrupar-me amb ells a l’alçada de S’Hostalot, però durant tot el camí cap a s’Hostalot no havia aconseguit poder posar el plat gros, estava mort...però miro el rellotge i per l’hora que era dedueixo que als de s’Arenal ja han passat, per tant, decideixo que faré la ruta totsolet, penso, avui serà un entreno mental, per que físic està clar que...
La sorpresa arribava quan estava apunt de coronar es Coll de Sóller, quan el meu pupilo Cerdà m’avança, ehhh!!!!!!!!!!!em gir a darrera i veig la serp de Sa Grupeta...MER-DA!!!!penso, jo que volia anar tot sol...bueno volia, només podia anar tot sol, jejejjeje.
Faig la baixada amb ells i comença’m la pujada cap a Deià, i sols intento provar de seguir el ritme, tot i que les cames començaven estar benet, el refredat i la tossina em tenen mort. Per tant, em quedo amb uns quants que havien quedat despenjats i arriba’m a Deià on la resta ens esperava.
Decideixo no aturar-me i continuar, penso que ja m’agafaran pujant cap a Valldemossa, però com vos dic poca poc les cames començaven estar trempades i amb més força que cadència arribo sol a Can Costa. Continuo cap a Palma però baixant de Valldemossa comença un altre cop amb la tossina, mos, etc. gir cap a s’Esgleieta direcció Festival Park, aquí arriba sense adonar-me’n m’avança Sa Grupeta a tota màkina comendats pel Boss (Toni Bon) fan tanta via a passar-me que no tinc temps ni de saludar...Si anava tocat aquí cap enfonsar-me...ara més que mai la resta d’entreno serà psicològic i amb moltes moltes tentacions de telefonar a na Tina per que vingués a cercar-me.
Arribo a Son Ferriol i decideixo fer una aturada a la benzinera a comprar una coca cola i una tableta de nestle, i és que tampoc havia menjat res, purament mitja barreta que a força de molt de rovagar vaig aconseguir enviar-me.
Segueixo cap a S’Arenal i poca poc vaig recuperant-me, el vent a favor també ajuda i tira tira aconsegueixo arribar a Campos, això si completament exhaust...155km

Només vos dire una cosa, després de dinar, per que vos faceu una idea de l’enfonsa’t que estava, que s’horabaixa tot just acabar de dinar i arribat a casa, em vaig ficar el llit carregat de medicament de tota classe, em feien mal fins i tot als ulls per mirar la tele, i com és normal em mi, no vaig poder aclucar un ull, com més cansat menys dorm.
El vespre teníem sopar, vaig a sopar i després decideixo que si durant la nit aconsegueixo dormir no m’aixecaré del llit fins que estigui avorrit de fer-hi voltes, com que la darrera sessió del cap de setmana era córrer, hi aniria s’horabaixa i llestos.
Aconsegueixo dormir, això si, un altre cop carregat de medicament i crec que amb la dosis de s’horabaixa i de la nit aconsegueixo dormir quasi de tira fins a les 7:00, tot una victòria per mi.
S’horabaixa per tant, quedava córrer, i és que si ho aconseguia una setmana més hauria aconseguit complir el planning en pràcticament el 95%, em pensant això.
Em poso les Kwicky QT2 i a córrer.
2 kms escalfament
6 x 2000 a ritme A/2-/A2= rec 2’
1’5 trot suau
En total 15’8kms
Estic content per que aconsegueixo AGUANTAR Y AVANZAR, amb el planing tot i les dificultats però com dic i em diuen NADIE DIJO QUE SERÍA FÁCIL.

En total aquesta setmana he sumat:

SWIM: 4'5km
BIKE: 278KM
RUN: 82'44

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada