diumenge, 29 d’abril del 2012

DE PAQUET!!!!!NO...NO...

Aquesta setmana no acabat de sortir com volia, però vueno... sempre em de tenir clar el que és i el no és inprescindible.
Divendres: BIKE  58K (com cada matí aquesta setmana, sortint a les 07:00am amb panxa buida), aquí teniu la gràfica del perfil de la volta que he fet aquesta setmana cada dematí a les 07:00am.
Dissabte: BIKE 85K vaig anar fins a S’Arenal a cercar sa Grupeta per tal d’acompanyar-los un tros del recorregut, faltaven molts dels integrants habituals, però varen acompanyar-nos uns quant de ciclistes des Blando que vaig poder veure tot i el vent que tenien ganes de batalla.
Diumenge: BIKE 90, molt de vent pes Cap Blanc...després he anat a Cura que ja enyorava. Un cop a casa, tocava fer una transició de les que tenia ganes fer, per tant, 1 gel + 3 glops de coca cola, ritme IRONMAN, 10K de córrer amb 43’, moolt moolt content per lo còmode que me trobat, com bé reflexa la gràfica de les pulsacions he anat progressiu de menys a més.

Ahhh!!!!per cert, amb la bici, quan em quedava el darrer tram entre Porreres i Campos, com vos deia feia vent, jo diria que ventent en contra...he topat un cicloturista amb molt bona pinta aturat a la vora via de la carretera com si esperes algú, le avançat i efectivament, espera algú per poder anar a roda i no haver de menjar-se el vent tot sol...per tant s’ha aferrat a roda meva. He pensat ara aquest vol que el porti de paquet!!!!!No no, per tant, he començat obrir GAASSSS!!!!tot i el vent en contra...el ritme era important...es guiri que com vos deia tenia bona pinta, aferrat com una pegalida...ufff!!!!he pensat...serà mal de desferrar-ho, el molt c...brò un cop pujat la rampa des Monjos m’ataca!!!!!!!!ufff!!!!això necessitava... per sinó estava prou encès per no haver-me’l desferrat, això feia que acabés d’explotar!!!!!jejejeej, per tant, a roda uns metros, i ara el que ataca soc jo, no massa fort, volia que continues a roda uns quant kms més i que em tornés atacar...no m’equivoco de res...3kms abans d’arribar a Campos, em torna atacar, aquí a cavat la seva propi tomba...m’enganxo a roda uns metres i faig el meu darrer atac definitiu...GAAASSSSS!!!!!jejejjeje no a aconseguit aferrar-se a roda i amb el vent en contra que feia he aconseguit desferrar-me’l. La sort per mi, és que jo ja arribava a casa, ell no sé on anava, però crec que amb la lliçó que li he donat, primer telefonarà a un taxi per que el porti als dies que fa vent, abans de cercar un altre globero com jo per anar-hi a roda, jejejejje.

2 comentaris:

  1. Pentura veig errat però bé, jo ho dic.

    Sempre he llegit/m'han dit/he sentit que quan et prens un gel després has de beure un bon glop d'aigua perquè com que duu cafeina és bo de fer deshidratar-se si no es beu. He vist que després de sa bici comentes que prens un gel beus coca-cola i parteixes a córrer. Envers de donar-li aigua per no deshidratar-te t'estàs donant una beguda que encara té més cafeina, així que encara hi ha més probabilitats d'una possible deshidratació no!?!?

    Com ja he dit, és el que crec ehh!!! Però que xerrin els experts!

    ResponElimina