dijous, 26 de gener del 2012

UNA SETMANA ENRERE.

Moltes coses per contar, hauré de sintetitzar una mica.
Divendres passat, com de costum vaig anar a nedar, el més fotut va ser que vaig recaure del refredat.
Dissabte, com vos deia em vaig aixecar un cop més refredat, però no volia deixar-me perdre el plaer de compartir bici amb Sa Grupeta, la ruta va ser; Campos, Cap Blanc, Llucmajor, Porreres, Vilafranca, Sant Joan, Montuïri, Algaida, Ermita de Castellitx, Llucmajor, Campos, en total 113 kms he de ser just hi he de dir que quasi tot el dematí vaig anar a roda del pilot, sense poder entrar a relleus, em costava molt respirat a causa del refredat i en tenia prou amb aguantar roda que no és fàcil amb Sa Grupeta.
Dilluns, va tocar córrer, concretament sèries;
4 kms d’escalfament
4 x (4 x 400 ritme A3-A3+) rec 2’30”
2 kms de trot sua
Vaig patir molt molt molt, vos semblarà un tòpic, però les darreres sèries varen ser més mentals que físiques.
Dimarts, per qüestions x, només vaig poder anar a nedar, foren 3000 m i una sauna.
Dimecres va tocar un cop més sèries;
4 kms escalfament
4 x 2 kms ritme A3
2 kms trot suau
Quasi no vaig acabar ni la primera de ses sèries de 2000!!!! però una rere l’altre con más pena que gloria, vaig aconseguir fer-les totes. En temes d’entrenos, opino que si un dia no fas el que t’has plantejant el començament de s’entreno, crees un precedent molt molt perillós, sigui com sigui hem d’acabar s’entreno.
Avui dijous, a tocat bici, ja era hora!!!!avui tocava sofrir, i no pel ritme, sinó més ben bé per que avui he fet un rodatge dels que feia antaño, desarrollo Toni Bon, és a dir, 53-12, així he fer; Campos, Porreres, Montuïri, Lloret, Pina, Algaida, Galdent, Llucmajor, Cala Pi, S’Estanyol, Ses Salines, Campos. En total 87 kms i amb les cames esclatades.
Demà tocarà aigua, com cada divendres per tal de tenir una mica fresques les cames per dissabte amb Sa Grupeta.
 Sa ruta serà; Campos, Llucmajor (Son Marrano), Randa, Montuiri, San Joan, Petra, Camí de sa Vall, Manacor, via de servei – restaurant és cruce, Felanitx, Villafranca, Porreres, Llucmajor, Campos.
Aquí vos deix una fulla d'una revista on en Toni Bon demostrava el que és. Jo per molt que hi vaig a Cura no sem aferra res d'en Toni, jejejeje. Quan preparava el cinturón fia fins a 9 pujades seguides a Cura en ple més de febrer. En Toni quan preparava el Cinturón feia fins a 9 pujades seguides a Cura en ple més de febrer, ahí no es nada!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada