dilluns, 16 de gener del 2012

EIN GROSE BIER!!!DANKE SEHR,

Després de un Kit-Kat en quant a entrenos, ja que era de viatge a Stuttgart per feina, avui he tornat reprendre la rutina, tenia un “mono” que no és normal, m’ho hauré de fer mirar, jejejej, el primer que he fet pràcticament tot just arribar a casa, sense desfer la maleta a estat posar-me les sabates i partir a córrer, jejejeje, han estat 12 kms a un ritme tranquil.
Tinc moltes moltes ganes de tornar de competir però, després de veure el nivell de tots als companys el primer duatló de la temporada, estic estorat. Crec que he de començar-me a oblidar de ser competitiu amb aquets tipus de curses. Diria que des de que he provat la mitja distància on sens dubte he obtingut per mi als meus millors resultats i en vistes a que la temporada està abocada a la llarga distància en concret a dia 1 de juliol, Klagenfurt, Àustria i, que als meus ritmes no són per fer proves del tipus sprint com aquests duatlons. Segurament no podré aguantar-me i aniré a llevar-me el “gusanillo” a qualcuna, ja vorem.



1 comentari:

  1. me creía que no le dabas a la litrona, jajaja, me alegro que seas terrestre, saludos y espero que te hayan tratado bien en Alemania

    ResponElimina