dijous, 29 de desembre del 2011

NO FER-HO, HAURIA ESTAT UN PECAT!!!!!

Com a darrers entrenos de bici de s’any, no podia permetre el luxe de deixar de fer un dels entrenos que més m’agraden, com ja vos podeu imaginar a Cuuuura!!!!jejejeje.
Així és, tot i que he sortit tard de casa i saben que la fosca sem tiraria a sobre, he partit convençut cap allà, o tenia clar, no volia acomiadar la darrera setmana de l’any sense haver anat el meu Santuari preferit.
La primera pujada com de costum per la part de Gràcia, Camí de Ses Voltes. He decidit fer canvis de cadència, he començat amb 53-17, cada 250-300 metres pujava un pinyo fins a 53-25, després he continuat canviant en sentit descendent cada 1 km amb 39-25, 39-23...
La segona pujada, aquesta des de Randa, igual que l’altre fent canvis de ritme de cadència, He començat amb 39-17 i augmentant un pinyo cada km fins a 39-25.
I si, la tercera pujada, a l’inversa de la segona, he començat amb 39-25 i baixant un pinyo cada kms fins a 39-17.
En total, 70 kms i 3 pujades a Cura.
He disfrutat!!!!tot i no ser un bon escalador, millor dit, un pèssim escalador, gaudeixo exprimir-me pujant, i és que com jo dic, si vas a pujar, tant si tens ganes d’entrenar com sinó, si vas a pujar vulguis o no, fas un bon entreno.
Ahhh!!! sabeu en quina de les tres pujades he tardant manco temps?doncs sí, a la tercera, i és que com sempre dic, damunt sa bici començo a rendir a partir de les dues hores, per més que ho intenti mai aconseguiré ser competitiu en distàncies curtes, com a duatlons i triatlons sprint, fins i tot m’atreveixo a dir que en distància olímipica tampoc és la meva distància, diria que de moment em quedo amb la mitja distància que és on he aconseguir rendir el meu millor nivell, sobre llarga distància no puc definir-me, encara no he tingut la sort de degustar-la, espero poder-ho fer el proper any a Àustria si tot va bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada