dijous, 8 de desembre del 2011

AVUI NOMÉS ESTAVA PER FER 1'5h DE BICI, PERÒ...

Avui, m’aixeco, uff!!!!estic cansat!!!sortiré només a fer dues horetes de bici i capa a cases.
8:30am, surto de ca nostra, em poso damunt sa bici, enfilo la carretera de Sa Ràpita, menys d’un km i ja m’adono que no estic ni per fer 1’5 de bici, vaig amb el 39 posat i no puc moure-lo!!!!l’etapa de dimarts pesa.
Segueixo direcció el Cap Blanc, avia dir a n’en Toni Bon ahir vespre que jo sortiria cap allà, per si volien venir. No m’avia dit ni que si ni que no. Quan anava per la crta de Cala Pi només pregava per que agüessin decidit anar per un altre banda, per així no trobar-me amb ells, anava mort, no podia ni moure el 39!!!!passat Cas Busso, RING!!!!RING!!!!!MERDAAAAA!!!!!en Toni Bon...em demana; ¿donde estas? Jo només tenia ganes de dir-li; en casa, en la cama, ir  donde querais...res, el final li dic on era...em respon; gira por los Talaiots que nosotros venimos por allí a buscarte... jo pens; MEEERDAAA!!!!!el final faig cas i gir cap ells.
Poc després ja em trobo amb ells, el meu pupilo Cerdà i en Toni estirant el grup, que érem un bon grapat. Ens dirigim cap a Llucmajor per la crta vella, jo procuro no mostrar gens el nas, vaig molt fotut. Arribem a Llucmajor i en Toni em diu; vamos a Orient!!!!QUÈEEEE!!!!!!estarás bromeando??????amb el cap em respon que NO.
Si a n’aquells moment jo anava fotut, ara estava apunt de posar-me a plorar!!!i és que després de que venguessin a cercar-me pel Cap Blanc, no podia dir-los que no hi anava, per tant, només tenia una opció, fer un reset el meu capet, i posar el xip del sofriment!!!!!
De camí cap Algaida, el grup anava fent-se més reduït, la gent, sàviament, feia mitja volta i tornava cap a cases, segurament aquest que tornaven cap a cases no estaven la meitat de fotut del que jo estava, però jo no podia dir-los que no hi anava.
De camí cap a Sta. Eugènia, que pica quasi tot el temps cap a baix, intent col·laborar amb als relleus, però no puc, baixant!!!!no puc donar un relleu!!!!!el que m’espera.
Arribats a Alarò, dic a n’en Toni; creo que me voy hasta Bunyola y os espero en la terraza de la plaza, em diu; no, subiremos tranquilo, no te preocupes, no aviem fet ni 100 metres de pujada i jo ja portava 39-25, i pensava; això serà terrible!!!!però afortunadament la pujada fins Orient a estat tranquil·la, em anat parlant amb en David i s’ha passat aviat, després el Puig de l’Honor en Cerdà, Toni i als estranyers han fuit, en David, en Mateu i jo em pujat el nostre ritme.
Un cop a Bunyola, aturada obligada el forn, i és que jo avia sortit per fer dues hores de bici i no portava quasi res per menjar ni per beure. Allà ens hem avituallat i em partit cap a S’Arenal, en Toni i en Cerdà, han començat obrir GAASSS!!!!jo anava malament, però el grup era molt reduït, dels 15 o 20 del principi aviem quedat 7, tots entraven a relleus, jo també, tot i que no podia, en un tres i no res em estat a S’Arenal, ara només em quedava el darrer calvari, tornar cap a cases amb és meu pupilo Cerdà!!!!!
L’hi he fet un sermó...l’he advertit...que si volia anar ràpid, ja podia partir tot sol. Sa pujada pel circuit anava moooolt fotut, però el xip del sofriment s’encarregava de recordar-me que no hi avia més remei que patir, que no hi avia més remei que seguir pedalejant. Em anat parlant amb en Cerdà, bé millor dit, ell parlava i jo escoltava (jejejej), a Llucmajor em diu; anem fins Cura? L’hi he respot; tu pots partir cap allà on vulguis, jo, pilot automàtic i cap a Campos!!!!
Ell a girat cap a Llucmajor, no sé que arribat a fer, jo, cap a cases, exhaust, rebentat.
Un cop a casa, 144kms; ruta, Campos – Cap Blanc – Orient – Campos. Per un que només estava per fer 1’5 de bici, no està malament!!!!si em faltava fondo, que no crec, crec que n’hauré agafat, dissabte 145, dimarts 149, avui 144.

2 comentaris:

  1. Fiera.....que eres un fiera, menos mal que no tenias ganas de hacer mucho hoy, jajaja
    Saludos Scaneo

    ResponElimina
  2. no tenia ganas, pero imaginate si le digo a mi pupilo que me doy la vuelta, ME CAAPA!!!!JEJEJEJ
    y sabes lo peor, que creo que el sábado serán otros 140, tendré que señalar esta semana en el calendario como la semana de los 140!!!!!

    ResponElimina