dimecres, 9 de novembre del 2011

NEW MP!!!!

Avui he aconseguit batre la meva millor marca.
Avui he anat fer bici, i per variar una mica he decidit anar fins a Cura (jejeje), el camí d’anada cap allà en vent de cara i sensacions normals, però quan he iniciat la primera pujada que com sempre pel Camí de Ses Voltes de Gràcia m’he notat amb ganes, en força, portava bon ritme, anava jugant amb als pinyons, alternat la pujada d’assegut i dret, un cop a dalt he notat que avui era un bon dia per fer un test.
Un cop a baix, cronòmetre a zero i GAAASSSSS!!!!cap amunt, igual que la primera pujada jugant amb als pinyons, molta cadència, dret i assegut  i GAASSSSS!!! més GAASSSSS!!!ofegat, però GAASSSS!!!!!un cop dalt, cronòmetre aturat, i efectivament,nova  marca personal (new MP).
El millor temps ho vaig aconseguir establir fa uns 2 anys enrere, quan únicament feia bici, i a més amb l’ajut(branca) del meu pupilo Cerdà, per tant, analitzant-ho fredament això significa varies coses, bones i dolentes.
Les bones diríem que son que estic en forma damunt sa bici, les dolentes son les mateixes que les bones, es a dir, que estigui en forma a n’aquestes alçades de la pretemporada no és bon auguri, bé... això ja ho dirà el “Guru” mister Iván. Però com jo dic, un a d'aprufitar de donar GAASSS quan un té GAASSSS!!!!!

4 comentaris:

  1. No sirà que encara has d'arribar més adalt? si n'Ivan et duu els entrenaments jo crec que deu ser així i no dubtis que quan estiguis en plena temporada tornaràs a fer MP!!

    ResponElimina
  2. si ahora has hecho MP!!!!!! acuerdate de mi mail de hace 2 diaS!!!ejem,ejem...
    venga pupilo GASSSSSSS!!!!
    y en primevera la rebajamos 30'' mas!!!
    por cierto cual es la marca, para ir tantearla???je,je

    ResponElimina
  3. Pens com en Pau. Sense estar en forma estàs més fort que mai. Encara te posaràs més fort. Però t'avís... te vigil ben vigilat de ben aprop!!! ;)

    ResponElimina
  4. Pau i Jaume, no sé si estic el 60 o el 110%, el que si sé és que gaudeixo el màxim cada moment, és a dir, tal volta no era hora de fer test, però a n'aquells moments vaig gaudir del moment, d’aquí tres mesos no sé com esteré, tal volta millor, tal volta pitjor, tal volta lesionat, però el que si sé és que dimecres vaig disfrutar, el demés, ja vorem com diuen en bon mallorqui.
    Iván, me acordaba del e-mail que me mandaste cuando estaba subiendo a toda ostia (jejeje), y por eso te hice caso (jejeje). ¿Cuál es la marca? todavía me falta un poquito para llevar a los 13’ que algunos tienen!!!!el día que te toque a ti hacer test me lo dices y te la digo, así te motivas (jejeej) ¿que seria de mi sin ti?

    ResponElimina