dilluns, 7 de novembre del 2011

Diuen, no vols brou???tassa i mitja!!!!

Bé, no em puc queixar, el cap i a la fi, m’he banyat poc, he aprofitat un moment de treva dels núvols, per calçar-me ses espardenyes, col·locar-me és Camelback amb +4kg i a córrer 12km. Es temps aguantat fins devers el km 6, després brusca prima que diem per aquí fins arribar a ca nostra i poca cosa més.
Jo som dels que si tinc que sortir i està plovent, m’anafluix!!!!ara... per poc que s’aturi... tot i que sembli que tornar amollar-li, aviat he agafat sa bici o ses espardenyes i ja he parit, de fet...a la meva etapa futbolera, quan jugaven a camps de terra, als dies de pluja ens tornàvem com a bojos (jejeejej).
Un cop a casa, 20’ de força, sentadillas, etc. estic agafant una bona costum de fer als entrenos de força després de córrer o bici, per si de cas no m’esforça’t com cal (jejejeej). Sa veritat és que ses cames acaben que me bateguen (jejeje).
GAAASSSSS!!!!!

pd; si segueix així, diumenge a Llubí hauran de canviar el circuit de bici, per que el torrent anirà a tota!!!!


Si no record malament, l'any 2009 faig fer el 12è, l'any passat 2010, 2on per darrera un mostruo com en Guillem Martí, Per cert, uns dels millors premis que he rebut, vaig omplir es rebost, olives, oli, galetes, foi-gras, vi, etc.  (jejeje)

1 comentari:

  1. Pep encara tens el rebost ple, perquè si és així posa dia i vindrem a sopar. Si ja no és ple doncs ja saps el que toca, fer podium per omplir de nou el rebost... així tindrem alguna cosa per menjar je je je...

    ResponElimina