dimarts, 29 de novembre del 2011

DESPRÉS DE MÉS DE 3 MESOS, SÈRIES

Bé, no estic actualitzant massa el blog, no per res, sinó per que crec que no té massa importància el que vaig fent en qüestió de entrenos.
Segueixo més o manco el planing, ja em coneixeu, devers en quant, de tant en tant, l’oblido d’ell i faig qualque locura de les meves.
Del que estic més content és que he tornat agafar la rutina de sortir als dissabtes amb Sa Grupeta, gaudint(sofrint) com a mi m’agrada de la bici, dic gaudir, per que quan arribo a casa no  puc donar passa, sense anar més lluny, dissabte passat vaig arribat ESCLATAT, i és que cada entreno amb ells sembla més una contrarellotge per equips que un simple entreno de cap de setmana.
Tot i que cada dissabte formem un gran pilot, aquest darrer, s’ajuntaren un grup de companys d’en Xesc Artigues (actual líder challenge ciclocross) que darrerament ens acompanya sovint i formaren un pilot d’uns 30 ciclistes.
En bici encara em falta bastant per agafar un ritme acceptable, però segurament amb uns quants més de dissabtes amb als de S’Arenal estarà arreglat.
En quant el córrer, avui he tornat començar amb les sèries, feia uns quants mesos que no feia entrenos de sèries, crec recordar que des de finals d’agost no en feia cap, precisament recordo que a l’últim que vaig fer 3 setmanes més o manco abans de I CAN, va ser quan em faig fotre als tendons d’aquiles.
Ido avui despés de més de 3 mesos he tornat a fer sèries, per començar han estat curtes, bones de dur, tira tira, com diria un amic (SIN OBSESIONARSE), concretament he fet:
4 kms escalfament
1 x 400 a 1’23”
1x300 a 1’
1 x 200 a 37”
1x100 a 30”
2 kms progressius
1 kms de trotar

No me sentit del tot incòmode, tot i que les primeres com sempre em costa entrar en ritme.
Un cop a casa 30’ de gimnàs, semisentadillas, bessons, abdominals, isquios, etc.

Com vaig comentar-vos, estirè un temps sense competir, diumenge hi ha el duatló de Sa Pobla, un dels que més m’agraden, un circuit rodador, amb quatre corves importants per mollar llast (jejeje), es a dir, un circuit adient per ciclistes que siguin bons rodadors a l’hora que àgils i astuts. Alguns companys de Sa Grupeta debutaran en aquest duatló, estic convençut que realitzaran gran parcials en el segment de bici. Molta sort a tots i GAAASSSS!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada