dissabte, 18 de juny del 2011

ACTIVAT!!!

Com ahir vos vaig comentar avyi era dia d'activar cames i braços.
A les 8:30h a casa erem en Migue (desaparecido en combate, jejej), en Tòfol, en Llorenç, Bernat Xavier i un servidor, em partit direcció a n'es Cap Blanc per reagruparmos amb Sa Grupeta, tot i que no sabiem quina era sa ruta per avui, el més normal era que venguessin pes Cap Blanc. A meitat de recta abans d'arribar a n'es Cap Blanc em vist com Sa Grupeta venia, eren bastants, als habituals amb l'absència més significativa del Boss (Toni Bon), i mira que n'hi ha de diferència quan ell hi es...
Es ritme era exigent, són pocs als que passen a relleus, en Joan Rosselló em diu que des de que han sortit pareix que estem fent una crono, ja sé que quan no hi ha El Boss tothom va (a libre albedrio). Alguns atacaven, però jo no volia que hi hagués escapats, per tant, he neutralitzat tots als intents d'escapada protagonitzats sa majoria pen Cerdà (perro viejo, jejeje), sa meva intenció era arribar a Campos tots junts, llavors que fessin el que volguessin. Un cop arribat a s'encreuament crta S'Estanyol-Llucmajor, han decidit anar cap a s'Estanyol, en Llorenç i jo anam a relleus estirant de Sa Grupeta fins a s'entrada de S'Estanyol, just allà en Llorenç l'hi ha caigut es bidó de s'aigua, això a servit per que als ànims del personal es calmessin una mica, després de tornar enllaçar amb es pilot, a estat en Carlos Bon que s'hagut d'aturar. Contratemps solucionats, em tornat emprende marxa, més o manco a relleus.
En Llorenç i jo feim comptes aturar-mos a Campos, i ja que nosaltres haviem de fer menys kms que Sa Grupeta, que menys que estirar nosaltres des pilot, i així ho hem fet (en Llorenç demà ferà un parcial amb bici impressionant).
Arribats a Campos 50,76 km amb un temps de uff!!!1h:22'36" per tant, cames activades jejeje.
Ahhhhh!!!es tram de Sa Ràpita a Campos ningú atacava, no sé ben bé perque jejejeej.


Fitxau-vos a sa gràfica com s'incrementa es ritme en el moment en que ens hem juntat amb Sa Grupeta, minut 42 +/-, passem d'un ritme de 32 km/h de mitja (el grup de casa) a un ritme de 41'9 km/h de mitja amb Sa Grupeta, això es GAAAASSSS!!!!jejej

Jo després he agafat "flagoneta" i cap a Sa Coloni a nedar una mica amb es neopré, feia rialles...sa platja plena de gent amb una calor impressionant i jo que sense es neopré ja tenia calor, segurament pensaven; aquest atl·lot deu ser molt fredoler jejeje. He nedat 21'34", més o manco 1,5 km.
Feines fetes, o sigui, cames i braços activats per demà, però molt m'equivoco però ses coses no m'aniran gaire bé demà, és per això que he canviat s'estratègia per demà, vorem com m'anirà...

2 comentaris:

  1. sí sí desaparegut... però aquí es que mos hem jamat tota s'etapa amb sa grupeta hem estat en Tofol i el "desaparecido".. je je... molt bon dia de ciclisme!! una mica de calor però vaja... mos hem hagut d'aturar a sa benzinera de sa via de servei de vilafranca per repostar líquids! ara pensa!... no te teniem a tu i a en llorenç, però igualment hi ha hagut moments molts bons! de tot i molt! en tofol i jo en total 115km... ara tenc ses cames en remull!! buff... me fa por aixecar-me!!
    molt bò lo des neopre!! encara ric! deu haver estat un moment molt friki! amb en Tofol ho hem estat comentant quan ja arribavem... amb aquesta calorada i aquell amb es neopre enxufat per sa plaja amb aquesta solana!!
    molta sort per demà a tu i en llorenç! tu te sortiràs des mapa segur com sempre! en llorenç me té assustat de lo bé que el veig! un altre que arrassarà! endavant ses atxes màquines!

    ResponElimina
  2. Pep per fer un bon parcial necessito que tu em vagis a davant i així en pots està ben segur que el parcial me sortirà com a un pro je je je... al fina ferem una bona sortida saben que diumenge teniem la cursa. Crak Pep!!! per la feina que fas quan estas a la grupeta...

    ResponElimina