dijous, 12 de maig del 2011

QUIN PATI!!!!!

Avui he fet un entreno que no havia fet feia molt molt de temps...
Primer de tot, avui ha estat un dia que segons es planing deia; DIA DE DESCANSO TOTAL, no sé quants de mesos feia que no havia estat sols un dia sense fer esport, creieu-me quan vos dic que no m'enrecordo, a concequència d'això a fet que m'he quedas sense ungles, quin aborriment!!!!

Llavors a les set tenia hora per anar a donar-me un massatge (si si Iván jejejej) ell sempre em diu que hauria d'anar-hi de tant en tant, però com que soc "de la vieja escuela" jejeje, quan estic una mica carregat, un poc de gel i aigua freda tot es cura jejeje. Més o manco feia un any que ningú m'havia donat un massatge, m'enrecordo perque sé que abans de fer sa crono des Pla Petit de l'any passat vaig anar-hi.

Després d'haver-me donat ses fregues, ja sé perque fa més d'un any que no hi havia anat, QUIN PATIMENT!!!! sa fisio m'ha dit que ses meves cames pareixen un circuit de moto-cross jejejej, estan plenes de bonys!!!!, jo l'hi he dit que era es meu tipus de musculatura jejejje, quin mal!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada