dissabte, 2 d’abril del 2011

CRÒNICA

Avui he presentat a sa meva cabra a Sa Grupeta, esper que als hi hagi caigut bé, crec que si...
8:45h, a casa erem en Migue, Llorenç, Bernat Mesquida, Bernat Xamena i Joan Ramón Xamena. Un dia amb una temperatura i un Solet esplendit per la pràctica del ciclisme, el qual a permés poder possar-me de curt, com a mi m'agrada.
Em partit direcció carretera des Cap Blanc per reagrupar-mos com qüasi sempre amb Sa Grupeta, un poc abanç d'arribar a Cas Busso, concretament a la recta llarga que hi ha abans ja em vist que venien, per tant, mitja volta per començar agafar ritme per quan ens absorbissin, però he observat que algú saltava des pilot, un jovenet de CC. Sineu crec recordar, he decidt agafar-li roda a veure fins a on em portaria, anant a roda seva i sense donar-li cap relleu m'he adonat que amb la cadència que portava no arribaríem massa lluny, per tant, a un dels petits "repetxons" li he donat un relleu-canvi de ritme, això a fet que ell no pogués seguir a roda quedant jo (solo ante el peligro!!!!). Es pilot a una distància d'uns 300 metres m'anava controlant (jo també a ells jejeje), anava girant-me darrera constantment, he pogut observat que estirant des pilot hi havia en Toni Bon (EL BOSS), ho dic perque avui havien dit que no vindria, hi he pensat (en Toni, uffff!!!!!date por muerto!!!!!) volia intentat aguantar la distància fins a s'encreuament de sa ctra. Llucmajor-S'Estanyol-Cala Pi, però no a estat possible, El Boss and company m'han avançat a la recta abans d'afrontar es darrer "repetxo". (os presento mi cabra!!!!!)als hi he comentat...jejejeje, ja podeu imaginar-vos als comentaris.
Així, em pilot i fent relleus em anat qüasi tot el temps direcció Ses Salines i Santanyí, allà, sortint de Santanyí direcció Cas Concos hi hagut (un parón), parxe!!!!he sentit que deien!!!!per tant, minorem es ritme, alguns com en Gabi no s'han adonat a causa de que anaven un centenar de metres per davant de la resta des pilot, als altres esperam, alguns tornem enrere, però ha resultat que ningú havia foradat, sino que a n´en Cerdà li havia caigut sa bossa de ses eines i ell ni se´n ha adonat. Un cop solvantat l'imprevist em continuat arribant tots junts menys en Gabi que anava escapat a Cas Concos, allà s'ha format un duet, en Cerdà i en Leandro crec, no estic massa segur, agafant-nos uns centernars de metres a la resta, però abans d'arribat a Felanitx als em agafat o ens an esperat, perque en Cerdà si vol, no l'agafam fins a S'Arenal, està clar, jejejje!!!
Creuem Felanitx direcció Sant Salvador, en Toni Bon el capdavant controlant el ritme, dir que a la primera recta no era massa mal de portar, fent això que algú decidís emprendre marxa sol, concretament en Xec Artigues m'han comentat, uff!!!!he pensat jo, ho trobarà enfooooora!!!!però a poca poc anat agafant metres, però com vos podeu imaginar controlat en tot moment pe'n Toni Bon, darrera seu passada sa primera recta, n´Andreu Canals, Bernat Mesquida, Carlos Bon, jo, en Cerdà repectivament, alguns ja havien anat agafant el seu ritme abans. Després de les dues primeres curves n´Andreu i en Carlos comencen a perdre roda d´en Toni Bon i d´en Bernat Mesquida, jo i en Cerdà seguim igual quedant-se despenjats la resta. Arribats a nés primer (descansillo) en Toni Bon i en Bernat ens portaven uns 10 metres, jo no he volgut fer cap canvi de ritme per recuperar aquests metres però, en Cerdà si, baixa dues puntes i aixeca es cul fins que'ls ha agafat, observo que'n Bernat (està costipat) comença a perdre roda d'en Toni, aviat l'avanço, per tant, més o manco a meitat de pujada per davant i sol hi ha n'Artigues, després en Toni i en Cerdà i jo, observo darrera meu i no massa lluny en Bernat pocs metres després n'Arberto Borrás també sol i just deprés es grupet de n'Andreu Canals, Carlos, i no record qui més.
Anavem avançat metres més o manco igual, abans del darrera quilòmetre i mig jo ja havia perdut de vista en Toni i en Cerdà, però observo que tinc a tir a n'Artigues, observo que per la cadència que porta no trigaré massa a agafar-lo, però així i tot no a estat fins passat el darrer km quan l'he avançat, crec que no ha intentat agafar-me la meva roda, anava una mica atrancat, crec que se'l hi ha fet llarg. arribant sol adalt de tot (parking) on en Toni i en Cerdà ja s'havien fumat un cigarret com aquell que diu, jo mir és garmin pitj es botó i marca 16'55", 17'7 km/h de mitja, no està malament!!!!esperam la resta que arribin, no record amb quin ordre, se que'ls dos darrers eren en Mateu Sacares i en Toni Cladera, jejejjejej es broma.
Després de dues fotos, dues rialles i omplir es bidons d'aigüa cap abaix. Creuem Felanitx per anar en direcció Porreres, m'avanço uns centernar de metres des pilot per poder anar una mica acoplat per no molestar a ningú, es vent bufa a favor permetent-me rodar acoplat i amb es 53-12 possat una estona fins a s'alçada de la recta de Son Artigues (vivero) es pilot m'ha absorbit. A relleus em arribat fins a Porreres, allà he mirat l'hora, m'adono que s'ha fet tard i decideixo anar-me'n cap a Campos amb en Migue.
Arribats a casa, 99'2 km i amb una pujada a Sant Salvador, prepar-ho quatre coses per que na Tina em porti a ca me mare, em calço ses Saucony, menjo mig plàtan i bec una mica d'aigüa i cap a Porreres "correntssos" per anar a dinar amb sa familia. Fa molt de Sol, decideixo no pitjar més del compte no sigui cosa que quan arribi a n'es Monjos me pegui un (juju). Durant tot el camí vaig pensat amb un veinat i amic meu de Campos, en Toni Contestí, ahir a les 7 del matí va començar el seu nou repte, CREUAR 2 COPS SA SERRA DE TRAMUNTANA D'ANDRATX A POLLENÇA, si si, dos cops i en menys de 48 hores, estic qüasi segur que ho aconseguirà.
Jo un cop a ca me mare 9,81 km a un ritme per davall de A1.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada