dissabte, 12 de març del 2011

RUNING

Ido avui dematí quan m'aixecat plovia una mica, a mesura que s'acostava s'hora de partir he fet dues telefonades, sa primera a n'en Cerdà que m'ha dit que ell no sortiria, si de cas més tard, llavors a n'en Toni Bon, m'ha dit que tampoc, per tant, quan en Llorenç m'ha cridat em decidit deixar-ho anar...
Jo m'asegut a n'es sofà a mirar sa tv, i com que jo no soc home de fer sofà, el cap de poc temps he optat per anar a correr uns 14 kms.
No feia ni un minut que havia sortit de casa i m'he topat amb en Toni Contestí que venia des Camí des Revellar corrent;
- ehiiii Toniettttt!!!!
- ehiii, com estas???
- vaig a correr una mica...
- jo ara en venc, t'acompanyaria però he quedat amb na Pau...
- llàstima...jo aniré afer 14 kms més o manco...
- Són als que jo he fet...horabaixa tornaré a fer-na 14 o 15 més, si vols pots venir????
- jejejeje, no gràcies jo en tindré prou...
- ok, em sap greu no poder-té acompanyar!!!
- cap problema Toniet...un altre dia. adéu
- adéu adéu...m'agrada molt és buff que portes!!!
- jejejejeje
Com vos he dit he sortit per fer 14 kms a un ritme A0 més o manco, però com quasi sempre vaig de menys a més, em costa entrar a ritme, però llavors poso es pilot automàtic i velocitat de creuer jejejeje. He acabat fent 18,5 kms a un ritme A1, i el millor és que quan he arribat a casa encara hi havia cames.
Llavors he quedat per s'horabaixa amb en Llorenç i en Cerdà per sortir amb sa bici, però un cop més a s'hora de partir s'ha posat a ploure i encara ara no s'aturat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada