divendres, 11 de febrer del 2011

SWIM AND RUN

Piscina de Campos, 14:05 h, comença s'entrenament d'avui, 3200 m repartits en resistència, tècnica i sobre tot potència. 15:25 h, acaba s'entrenament, N'hi hagut prou!!!
S'anècdota a estat que a n'es carrer de l'esquerra hi havia un nedador que no es que anés ràpid, sinó que volava, jo només le vist fer 25 m quan he arribat, i ja m'he adonart que ni intentés posar-me a se seva alçada. Papallona, braza, esquena, crol, fos quin fos s'estil anava més ràpid que jo. Si tingués que fer un triatló per equips el fitxaria!!!!He passat gust de vore'l.
19:02 h, saucony calçades, frontal Petzl a n'es cap i, a rodar 10 km a 123 ppm pes Camí des Revellar, m'agrada això de correr de nit, no hi vaig massa sovint, però quan hi vaig acabo amb bones sensacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada