diumenge, 6 de febrer del 2011

ESPORT I FAMÍLIA, ES COMPATIBLE????

A les nou i mitja entrava dins s'aigüa de sa piscina, tenia 40' per nedar, he fet 1800 m. Ràpidament cap a casa, avui a Campos se celebra Sant Blai i, es campaners tenen per tradició honorar es Sant a s'església que està a uns 3 km des poble, per tant, amb familia i en bici em anat fins allà a fer poble i a posar-mos oli beneït a n'es coll, perquè es Sant ens protegeixi contra es mal de coll durant tot l'any, ja vos ho recordaré si enguany agaf o no mal de coll!!!
Després, a ca meva, a Porreres, per què jo no som campaner, som Porrerenc, celebravem Santa Apol·lonia, me mare es Apol·lonia i se meva cunyada també. Em fet dinar de família, germans, cunyats, cunyades, nebots, nets, reeeees quasi una vintena, que es de pulit ser una família nombrosa.
Per tornar de Porreres a Campos o he fet correguent, per cremar es dolços que he menjat, jejejje, ho he fet a bon ritme, sense abusar però alegre, en total 9,76 km.
Això a estat es meu triatló light per intervals d'avui, jejejeje
Esport i família es compatible.

QUIEN QUIERE HACER ALGO ENCUENTRA UN MEDIO, QUIEN NO QUIERE HACER NADA ENCUENTRA UNA EXCUSA!!!!!!

2 comentaris:

  1. Esper que per anar a Sant Blai no t'hagis possat a estirar del grup perquè n'estic segur que na Tina te ves matat!!! je je je

    ResponElimina
  2. jejejejeje, nooooo, a mi m'agrada estirar es grup es dissabte!!

    ResponElimina