dissabte, 19 de febrer del 2011

CRÒNICA GRUPETA ARENAL

He titulat crònica Grupeta Arenal, però podria haver-la titulat BMW 7659 EJL, ja llegireu per què.

8:00h, en Llorenç i jo havíem quedat per partir cap a Palma amb "sa flagoneta" per anar cap a n'es Coll de Sóller on allà esperaríem arribar Sa Grupeta.

Davers les 8:35h sortíem de sa barriada des Secar de la Real direcció Coll de Sóller per sa ctra de S'Esgleieta, només sortir en Llorenç sent es meu telèfon repicar, uep!!! a estat en Juanan, si si, en Juan Antonio Fernandez, aquest que sempre guanya totes ses duatlons, triatlons, actualmente líder de Sa Copa Mallorca de Duatló, que em va arribar davant a Son Negre i el dia següent el matí va anar a fer sa mitja marató de Sa Pobla realitzant-la amb un mitjana de 3:38m/km, si si 21 km a 3:38m/km, ido si, en Juanan. Volia saber on erem, per així ell i en Miniño venir amb nosaltres a fer sa volta amb Sa Grupeta. Den Miniño no vos diré gaire coses, no per res, perquè no sabria per on començar, per exemple; Campió de Mallorca Duatló 2010, a S'Ironman de Niza de l'any passat, 6è classificat en es difícil grup d'edat (35-39) amb un temps de aprox 9h39' i arribant davant de sa tercera dona professional, va obtenir plaça per anar a s'IRONMAN DE HAWAI (un somni o millor dit, una utopia per molts de aficionats a n'es triatló com jo mateix)etc, etc, etc... 

En Llorenç i jo un cop arribats adalt des Coll de Sóller, em esperat una estona, trobavem que sa torbaven a venir, em decidit tornar cap abaix fins a la meitat per no estar aturats, allà em telefonat per saber on eren, ens han dit que arribaven a Bunyola. Nosaltres dos tranquil·lament cap adalt un cop més, per esperar-los adalt i poder fer-los quatre fotos.


En primer lloc de lluny veig en solitari, molt en solitari, una Cèrvelo, ostres!!!n'Andreu!!!!!


Després veig en Juan, tambè en solitari


Llavors arriba es gran grup, comendat per ja sabeu qui...


A manca d'aprox. 500 m en Toni Bon arranca, a roda en Marcos i en Joan Rosselló (Bomber), la resta a ritme, més d'un començava a passar-ho malament...


Un cop reagrupats i saludar-nos, començam a baixar, a meitat de sa baixada m'adono que he foradat de darrera, però sa roda no s'ha buidat del tot, decideixo acabar de fer sa baixada i canviar sa càmera a Sóller.

Un cop solucionat es parxe, tornam a partir, cap a n'es Coll d'en Bleda direcció Deià.
En Toni Bon marcant es ritme, un ritme jo diria que alegre, fent que la Sa Grupeta apagués sa radio(jejejeje), llevat es clar d'en Cerdà que repartia estopa per tothom (no sé com no estau avergonyits que un vell com jo vengui a roda amb volsaltres...etc) ja el coneixem, pels que no, és així, vell i mal sofrit!!!jejejeje.

Arribats a Deià feim un aturada per esperar la resta que veien a un altre ritme.


 Un cop Sa Grupeta reagrupada seguim, proper coll; Sa Pedrissa.
En Toni Bon torna a marcar es ritme, un ritme +++alegre, jo a roda seva, intentant no perdre-la, sofrint, pero aguantant, en Bernat Mesquida abans de la meitat des coll, arranca, en Toni deixa que s'allunyi,  uns quants de centenars de metres després l'agafam. En Toni continua marcant es ritme, jo a roda, davers la meitat des coll, (no sé si era la meitat o no, per què jo només estava pendent de sa roda d'en Toni,jejeje) en Cerdà fent un canvi de ritme ens avança, en Toni deixa que també s'allunyi, pocs metres després també l'agafam, en Toni continua però aquest cop amb el ritme amb que en Cerdà ens havia avançat, aquí jo sofria bastant, per darrera no sé...jo molt. Abans d'arribar a Son Marroig crec, en Cerdà torna a fer un canvi de ritme, aquest cop en Toni surt a roda seva, jo aquest canvi em treu de punt, m'aparto per deixar pas, en Joan Rosselló em diu que; no no, no puc, a n'aquest moment veig que es grup capdavanter erem en Toni, Cerdà, Carlos, Joan, Bernat Mesquida i Jo. Arribant adalt de tot en Bernat Mesquina i Jo tallats a uns 200 o 400 m d'en Cerdà, Toni, Joan i Carlos, darrera en Bernat i Jo, en Miniño, Juanan, etc...

Llavors em iniciat sa baixada per arribar a Valldemossa. Que per cert en Johen quasi sa pegat "un pinyo".
No erem tots, per tant a sa rotonda de S'Esgleieta, ens em aturat a esperar la resta. Aquí en Miniño i en Juanan s'han despedit (esper que no sigui es darrer cop que venguin, un privilegi poder entrenar devora dos cracks com ells, segurament no m'equivoc diguent que són uns dels cinc millors triatletes, duatletes a nivell autonòmic).
Em tornat emprende marxa tots junts, a un ritme +++alegre, es clar comendats pen Toni com no podia ser d'un altre manera. Jo per la meitat des pilot controlant en Carlos, convençut que un moment o s'altre atacaria, i efectivament, en Carlos arranca, jo a roda, ens distanciant uns 200 metres, em demana un relleu i accedeixo, es pilot encapçalat pen Toni s'aproxima, però veig que en Toni arranca atacant a n'es pilot, tot seguit ens agafa a n'en Carlos i a mi, l'hi agafam roda, es pilot a uns 300 metres, arribam a una rotonda i en Toni i en Carlos s'aturen degut a un cotxe, jo segueixo, ara s'ha reagrupat es pilot, jo vaig a uns 300 metres en solitari, decideixo seguir, controlant en tot moment es pilot, m'adono que ells fan el mateix a mi, decideixo esperar-los arribant tots junts a Palma.

Aquí en Llorenç i jo ens acomiadem de Sa Grupeta, adéu adéu, sort per demà, vagi bé...
Teníem sa flagoneta a n'es Secar de la Real, i nosaltres em arribat amb Sa Grupeta fins a sa rotonda de sa Clínica Planas, per tant, havíem de tornar enrera fins a sa rotonda de Son Espases, com així em fet, i aquí, a sa rotonda sa produït s'accident.
Quan ja erem dintre de sa rotonda, un cotxe que venia de Valldemossa no ens ha vist, un BMW m'ha pegat bufetada a sa part de darrera de sa bici, amb sa conseqüent caiguda que afortunadament en Llorenç ha pogut esquivar, però tranquils!!!!faig sa crònica des de casa, no a s'hospital!!!!bona senyal!!!!!. Allargat en mig de sa rotonda, no m'atrevia aixecar-me, en Llorenç que envestia a n'es des cotxe..., jo que no sabia cap on prendre..., tranquil·litzant en Llorenç..., aquell home des cotxe tot asustat..., jo encara més!!!. Sento molèsties a n'es colze i a n'es maluc, intent moure es colze, ho faig i afortunadament pareix que no el tinc fotut, m'aixeco per veure que tal es maluc, faig quatre passes i veig que tampoc pareix que hi hagi res trencat, ufff!!!AFORTUNADAMENT NO M'HE TRENCAT RES!!!!però es cops si que hi són!!!, un poc coix però bé dintre del que cap, sa bici no tant, però això es el que menys importa. Ufffff!!!!!!el que hagués pogut ser!!!!!!
Després de collir ses dades a n'es des BMW, en Llorenç anat a cercar sa flagoneta que estava a 500 m de allà on em tingut s'accident, i em partit cap a Campos a veure en Rafel de S'Escapada que m'arregles sa bici com sigui per demà poder anar a "S'INFIERNO", si si, als que ens agrada s'esport de competició després d'una caiguda i no haver-nos fet res, només pensam en tornar-nos aixecar per tornar a partir. Per tant, si als cops aquesta nit evolucionen com toca, demà, gassssssssssssss!!!!!!!!!!!
Als totals; AQUÍ

5 comentaris:

  1. Pep, som en David de Badía (grupeta). Te volia desitjar molta sort per demà, tenía previst venir a correr ja que es de ses poques carreres que realment he disfrutat de correr qualque vegada, però venir a correr així com estic no te massa sentit. Pensa colocarte lo més envant i millor que puguis i no pasarás tanta de pena, sobre tot en es principi, al loro en començament, es el moment més delicat. A disfrutar i gassssssss
    Joder quin puta susto es Bmw! Be millor no pensar més, esper que demà de matí estiguis be.
    Un saludo

    ResponElimina
  2. Esper que demà estigui tot a puesto i puguis correr bé. Mos veim.

    ResponElimina
  3. ostres tu quina putada lo de s'accident!!... ja estic content que no hagi passat d'una roda vinclada i quatre cops... quins sustos mos dones Pepet... ses putes rotondes són criminals... molta sort per demà! esper que t'aixequis bé, pq a vegades es cops surten a l'endemà!! cuida't nin!!

    ResponElimina
  4. demà te crid per veure com estàs i com t'ha anat!

    ResponElimina
  5. Llàstima David no et trobis bé, hauries estat de gran ajuda dins es pilot, gràcies pels consells, intenteré estar per davant, ja vorem!!!
    Gràcies Xesc i Migue, només desitg demà estar igual que ara, no deman més...

    ResponElimina