dimecres, 26 de gener del 2011

BIKE

Dimecres. Bici. Rodar.
He sortit de Campos cap a Sa Ràpita per anar en direcció a n'es Cap Blanc per veure si amb un poc de sort trobaria un equip continental de tants que n'hi han per aquí en aquestes dates. A sa rotonda des ctra des Presos m'he topat amb en "Xipirón", aquest es un ciclista molt peculiar, de vegades ve amb sos de S'Arenal, es un Llucmajorer que fa feina a sa benzinera de Llucmajor, es un cas!!! i un amic seu. Als he avançat i als he fet sa broma, cercava un equip continental i em vosaltres em bastarà, jejejeje. Sa qüestió a estat que s'han aferrat a roda i ni un relleu, però ni un. Jo avui tocava entrenament amb cadència "Toni Bon", això desgasta molt i si a més a més tens vent de front ufffff!!!i ells cap relleu. He pensat que un cop arribats a s'encreuament de sa ctra. Llucmajor-S'Estanyol-Cala Pi, volterien direcció Llucmajor, però no, han vengut cap a n'es cap Blanc, joeeeeer!!!!No s'han desferrats fins a Llucmajor, allà l'hi he fet sa broma, em dius on es ca teva per acompanyar-te fins a n'es portal?????jejejejje. A Llucmajor ens em despedit. A mí no em sap greu portar gent a roda, però si es que ve a roda no para de xerrar, significa que va bé, per tant qualque relleu pot donar!!!, res es Xipirón es un cas!!!! Jo he seguit en direcció Cura, on he fet una pujada. Llavors cap a n'es Camí Vell de Porreres, Porreres, Campos. Ido això, en lloc de un equip continental, que si que n'he vists, però en sentit contrari, m'he topat es Xipirón!!!!!jejejejej.

En total 84,9 km dels quals 78 km an estat amb cadència "Toni Bon", tot menys sa pujada de Llucmajor a Cura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada