dijous, 30 de desembre del 2010

ENTRENAMENT AMB SA GRUPETA

Avui, he tingut que anar a fer dues hores i mitja de feina, per tant, no he pogut sortir d'un principi amb Sa Grupeta, però tot d'una que arribat a casa, me canviat de roba, menjat un poquet i telefonar per saber per on eren per sortir-los a camí. En Bon m'ha dit que sortien de Campos direcció Cas Concos, GENIAL!!!!! he tingut que fer un sèrie per agafar-los, amb l'ajuda d'en Bon que a donat mitja volta per venir a buscar-me.
Em anat direcció a n'es Castell de Santueri (Felanitx), feia molt molt de temps que no hi havia estat, m'agradat molt. Llavors direcció Felanitx-Porreres-Llucmajor-S'Arenal, es vent a favor, i mira que far bon rodar amb es vent de popa!!!Avui als he acompanyat fins a S'Arenal, era sa darrera sortida de s'any hi ho haviem de celebrar, per tant, una coca cola, un brindis, salut i molts anys, casc i guants posats i jo cap a Campos, em quedava una estona i a més a més amb vent de proa, però tira tira tot arriba. Dir també que pes Camí de Son Marrano he topat en Sampol i un estranger que davers en quan ve amb Sa Grupeta i m'han acompanyat fins a Campos, s'estranger que no em record mai que nom, està a tope!!!! no baixava de 40 km/h i ningú l'hi donava cap relleu, jo ja no podie fer relleus a n'aquestes alçades i menys a n'aquestes velocitats.
En total es Garmin marca 99,27 km amb pujada a n'es Castell de Santueri.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada