divendres, 24 de desembre del 2010

ENTRENAMENT AMB SA GRUPETA

Avui he sortit amb sa Grupeta, he partit cap a Porreres per anar en direcció Algaida ja que avui feim una ruta diferent del que és normal. només xecar-me des llit he vist que feia un vent de mil dimonis, fins que no als he topat a s'altura de Binicomprat no he conseguit anar a més de 25 km/h en als moments en que anava més ràpid, llavors em anat a cercar en Cerdà a Porreres i em tornat donar mitja volta per anar direcció Orient, si si Orient, i jo que a Porreres ja volia tornar cap a Campos!!.Una vegada arribat a Alaró a s'encreuament on comença la pujada jo als he comentat que jo tornava cap a Campos, el cèl estava molt negre i començava a fer gotes i jo no estic per agafar un xóp, també dir que jo ja anava fuuuuuus!!!! i em quedava la tornada!!!!em dicidit no pujar i anar cap Alaró, allà en Bon, Dols i companyia an girat no sé cap a on, jo en Cerdà i en Gabi "aquest comença a estar amb molt bona forma, segeix així Gabi" cap a cases. Sa tornada cap a Porreres per deixar en Cerdà, abans a s'encreuament de la ctra. Montuïri-Randa en Gabi s'ha despedit per anar-se'n cap a Llucmajor o "tal volta a fer sèries a Cura" es vent venia a favor, però jo anava tant petat que em pareixia que venia en contra. En Cerdà a quedat a Porreres i jo cap a Campos s'ha dit.
En total 114 km amb 03h i 44 minuts. Ses cames pareixen botiferrons a punt d'excletar!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada