dilluns, 27 de desembre del 2010

ENTRENAMENT AMB SA GRUPETA DE S'ARENAL

Avui, també hi havia gelada però no tanta com ahir. He sortit en direcció Llucmajor per es camí de Son Marrano, he enllaçat amb es camí des Palmer fins arribar a s'encreuament des camí de Sa Torre, ses cames no anaven masa fines, es ritme dolent, just quan he arribat a s'encreuament Sa Grupeta també arribava, 1 minut més tard hi ja no hauria estat a temps. He enllaçat amb ells i direcció Llucmajor-Porreres-Felanitx, aquí a Felanitx em agafat direcció Porto Colom, però la meva sorpresa ha estat que a n'es portell de Son Salvador han girat i cap amunt s'ha dit, m'ha vengut de nou, ja que normalment no solem fer cap pujada. Em començat tranquils, però a mesura que anavem pasant als km en Bon anava espitjant més, jo devora, en Bon un poc més, jo sofrint, en Bon un poc més, jo amb la llengua pel terra, en Bon més, jo, he fet es tró, quan he petat quasi he caigut de sa bici, jajaja.Un cop adalt, menjar un poquet i cap a S'Arenal per on haviem vengut, a sa ctra. Porreres-Llumajor que ja està asfaltada de nou hi ha començat haver-hi estirades, es ritme era criminal, un cop arribats a Llucmajor m'he despedit hi he agafat direcció Campos per es camí de Son Marrano, a meitat des camí m'ha pegat una pajara d'aquestes que no et deixen anar a més de 25, segurament falta de menjar, he arribat com he pogut, quasi quasi rossegant, uffffff, quin juju!!!!
En total 103,8 km amb pujada a Son Salvador.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada