dissabte, 20 de novembre del 2010

ENTRENAMENT

Dissabte, sotirda amb sos de S'Arenal, a les nou menys deu a casa hi erem en Bernat Xa., en Bernat Me., Cerdà, Rafa Ve.,Tomeu Ross., partim en direcció ctra. des Cap Blanc, bones rialles, només sortir de Campos en Tomeu Ross. a foradat, canvi de cuberta i tornar a partir. Una cop arribats a sa ctra. des Cap Blanc amb ens trobat amb es GRAN PILOT, dic gran pilot perquè com quasi darrerament erem molts, hi havia cares noves, com en Tomeu Quecles, un pistar de sa selecció espanyola, sa germana des Gran Isaac Gàlvez, d'entre altres...Es ritme era ràpit, es vent venia a favor i com ja se sap quan bufa a favor tothom te forces, i gassssssssssssss, en Quecles fel a n'es seu estil a cada instant provava d'escapar-se, així tot es matí!!!!!!!quin tio!!!!!!!!!!!sa cosa s'ha complicat quan a Villafranca es vent a començat a venir de cara, i S'Arenal era molt alluny, tothom cercava s'arreses, i venga vent, pareixia que cada vegada en feia més, jo crec que el que passava era que ses forces minvaven. A sa pujada cap a Randa haviat s'ha format un grupet comendat per en el Boss i aquest de sa selecció espanyola, jo he decidit ablodar-me d'ells i anar a nés meu ritme, S'Arenal era molt enfora encara per fer fues i llavors encara ens quedava s'arribada a Campos no abans de haver pesar per Cura. uffffffff!!!!! un cop arribats a Randa reagrupament i cap a S'Arenal per es Camí de Sa Torre, i vent!!!!!!!!!i més vent!!!!!!!i menys forces!!!!!!!!ufffffffffff!!!!!!!!.Arribats a S'Arenal li he comentat entre rialles a n'aquest de sa selecció espanyola que si no venia més no pasaria res, jajajaja. ens em despedit i en Bernat Me. i jo cap a Cura, abans atura obligada a sa bencinera a repostar. Sa pujada a Cura ha estat dura, es vent havia fet la seva feina de desgastament, dues fotos, abrigar-mos un poc i cap a Porreres a deixar en Bernat Me. i jo cap a Campos, i venga vent!!!!!!!!!!!que ve trobat d'enfora a Campos tot solet!!!.
En Total 143 km amb pujada a Cura.

pd; en Bernat Me. a Porreres m'ha comentat que duiem 1115 de desnill positiu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada