dimecres, 3 de novembre del 2010

ENTRENAMENT

Avui, bici, he partir com sempre pes camí des Revellar, llavors camí des Palmer direcció Llucmajor, Camí de Son Marrano, LLucmajor, Camí cap a Gràcia, i un cop allà a fer sèries fins a Cura, sa 1ª sèrie he fet Gràcia-Cura. Ja de sortida de casa tenia molesties a n'es tendó rotulia del genoll dret (es fotut), quasi no em deixava posar-me dret, quan he começat a pujar he pensat, el millor sirà fer una pujada i cap a casa a descansar, però a la part final ja no em molestava tant, i com que som més caparrut que un ase, he decidit fer un altra pujada aquest cop per Randa-Cura, i el genoll ha respost bastant bé, un cop començada la baixada, he trobat el meu cosí de Montuïri, en Joan, que pujava i le acompanyat fins adalt. A la baixada, éll s'ha despedit girant cap a Gràcia i Jo he decidit anar fins a Randa per tornar a pujar, Randa-Cura, en total 3 pujades i la tornada cap a casa le feta pes mateix camí que d'anada, amb vent a favor que m'ha permés rodar a un molt bon ritme. En total 3 pujades a Cura i 72 kms acumulats, anem sumant!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada