diumenge, 14 de novembre del 2010

CRÒNICA D'UN PODI

GRAN DIA, avui com ja vos havia esmentat hi havia sa duatló de Llubí, el primer que vull dir és agrair i donar-los l'enhorabona a s'organització, públic asistent, i demés atletes, tambè dels que no an pogut participar, però sobre tot vull donar ses gràcies a n'en Tià Tous per la seva ajuda incondicional, desde aquí, gracies Tià.
Avui és dia acompanyava, ses condicions meteorològiques inmillorables, només arribat, que ha estat prestet, ja he vist en Guillem Martí, li he comentat a na Tina, (aquest ferà aprop a guanyar), ens em saludat i abans d'anar a recollir dorsals, he anat a fer una volta a n'es circuit de BTT i molt bé, un poc de rovada però cap problema, llavors he vist en Cerdà i en Bernat Me. que an vengut a saludar-me, en Cerdà com sempre donant-me branca, com és éll, m'he despedit per anar a deixar sa bici a boxes, és boxes començaven a omplir-se i he reparat que no estaven enumerats, així que he decidit no encalentir amb sa bici per poder tenir un bon lloc a boxes. He vist arribar en Pasqual Torrents (guanyador de l'any passat) que cercava lloc, li he dic que la posas devora la meva, li he dit entre rialles (de totes maneres arribarem plegats, i éll m'ha respot; no no, segurament arribaras tú primer, jajaja). He anat a trotar una mica i cap a sa sortida, era espectacular sa gentada que hi havia.
Me col·locat des primer per avitar complicacions, davers la mitja primera volta en Guillem ja m'ha pasat amb un bon ritme, he intentat seguir-lo però a n'es primer pas per meta ja m'ha agafat 4 o 5 metres, anava fortíssim, així que optat per girar-me darrera i mirà per on venia en Pasqual i n'Abilio, en Pasqual venia aprop, n'Abilio un poc més retrasat, he aguantat es meu ritme i arribada a boxes, en Pasqual ha estat més ràpid que jo a la transició, però res, em sortit plegats, he optat per avançar-lo, primera pujada i éll m'ha adalantat, li he agafat roda per veure que tal, a la part ràpida he vist que era important anar davant éll ja que així veus per on anar, a la part tècnica he decidit adalantar-lo i a estat aquí on he començat anar més ràpid que éll, 3 voltes i cap a boxes, transició ràpida per aguantar la diferència i a correr, només sortit he trobat que em costava molt dur un ritme bó, mirava constant ment darrera per veure per on venia en Pasqual, quan le vist he obsevat tambè en Tauler que anava devora éll, jo sofria molt, és ritme era lent, però el mateix temps em motivava pensat que segurament élls tambè sofrien, no aconseguien retallar-me molts metres així que ja en el darrer revolt que encarava la arribava he pensat, ara no et poden adalantar, un aficionat del públic m'ha comentat que trànquil que sa avantatge era insalvable, aquí ha estat s'únic moment que he vist clar que podia fer podi, a l'arribada felicitar en Guillem per la seva gran victoria i superioritat damunt els demés, felicitacions amb en Pasqual, i molt molt content.
A sa recollida de premis, ens em anat ben carregats, una vegada més un deu a l'organització.


1 comentari:

  1. Enhorabona Crack!!!!! Sense les teves cames, lo meu no val "res" jajajja Saps que sempre que vulguis o ho haguis de menester la me demanes. La pròxima... un escaló més amunt!!!

    ResponElimina